dijous, 8 d’octubre del 2009

Diari de Comunicació Oral Escrita i Digital

Diari. Comunicació oral escrita i digital

Dia 15 setembre (GG= gran grup)

Avui comencem les primeres classes d’aquest primer curs! Per fi comença el meu repte, acabar la carrera, fer un viatge molts llarg...( segon com es pugui)... i que comenci la feina ! A ensenyar, a gaudir, a aprendre...! i tot amb els nen i nenes que m’envoltin.

Hem començat amb la presentació del mòdul i les corresponents assignatures.
En han comentat com impartirem el mòdul i l’assignatura, com anirà l’avaluació,…
Una per a cada dia., ens a dit l’Imma, la profe le CO.E.D. Que agradable, no!?

Fins el pròxim dia!!!

Dia 17 setembre (GG)

Hola diari K13!

Ahh! És veritat. Ahir vaig oblidar presentar-vos al meu diari. Com podreu haver comprovat es diu K13 i serà el meu company durant tot el quatrimestre. A ell li explicaré tot el que anem fent a les classes de CO.E.D, a part de que ha sigut una feina que ens han manat, m’anirà bé per repassar tot el que hem donat durant el dia, tornar a pensar amb tot allò que he après, reflexionar.......

Bé, torno ha estar amb tu. T’explico el que hem fet, vale?

Ens han presentat CO.E.D (comunicació oral escrita i digital; ho escriuré sempre abreviat, d’acord?)
iiiiiiiiiiiiiiiii.................... una poesia......

Sobre la coma ( , , , ; , , , ) !
Ha estat molt curiosa i divertida, semblava que tingués vida de veritat,

Ens han donat un text per llegir sobre

Adéu!!!!!

Dia 22 setembre (PG= petit grup)

Bona vespre K13! Ja sé que és una mica tard però ara és un bon moment per poder comunicar-me amb tu. Què estaves dormint?...No encara, oi?

Avui hem fet el 1er Exercici conjunt. Era sobre diferents adjectius (d’un mateix tema) i les categories que cadascú els hi posàvem. Hem fet un comentari entre tots i les conclusions que n’ hem tret. ( adjectius relacionats amb: brut).
Ha estat força interessant ja que hem arribat a la conclusió de que tot i que els adjectius eren els mateixos, cadascú, els ha interpretat amb més o menys força.

Després hem realitzat un altre exercici. La filosofia d’aquest era nomenar un personatge que ens semblés un bon comunicador i posar adjectius del per què ens en sembla un de bo.

Tot seguit, en grup, hem fet una lectura de diferents articles, tema: La comunicació.
En grups de cinc, hem exposat les idees de l’ article que ens ha tocat. En el meu cas, Una imatge val més que mil paraules. Ha estat un article interessant, realment amb molta lògica, sobretot la conclusió de l’autor.
La resta d’articles, els dels altres grups, també han estat interessants però em caldrà tornar a llegir-los quan els pengem al bLink, una lectura personal és més aprofitable i entenedora.

La proposta de l’Imma, fer un resum i penjar-lo al bLink.

Dijous 24 de setembre.

K13.....!
És el dia de la Mercè!!!!!! Festa major de la gran ciutat. Barcelona. Els carrers estant plens de xerinol·la i les escoles romandran tancades. Així què avui no hi ha escola.

Dijous 1 d’octubre.

Hei...K13, estàs aquí....!?

Avui hem fet una proba de català per veure el nivell que tenim. No se que tal m’haurà anat, ja que algunes preguntes m’han costat una mica. Bé....ja veurem el que hem diuen, no?

No et dic molt més, només que el dia ha anat força bé.
Fins el pròxim dia.

Dimarts 6 d’octubre.

Bon vespre K13!

Com van les lectures? T’interessen, t’agrada el que estem fent? Encara no hem fet molt, acabem de començar, però de moment, a mi sí m’agrada.
Avui em treballat els diferents tipus de descripcions.
Per tal de comparar-les..... doncs diferent activitats!

Hem escoltat cançons, hem vist una pàgina a internet sobre poesia visual, hem escoltat un conte de Xesco Boix, hem llegit una poesia que parlava sobre el bombardeig de
Gernika, durant la guerra civil. Que per cert, m’ha impactat molt. El sents i se’t posa la pell de gallina !. A més la manera de llegir-lo té molta importància, ja que els diferents tons fan que et posis dins el poema.





També hem vist l’anunci de l’Estrella Damm.
Totes les activitats les hem comentat i ara ens queda la feina a casa. Més textos descriptius i el nostre estudi, és clar.

Un altre treball més!! És el seu títol. Hem de fer una foto que ens representi i fer una descripció sobre aquesta.
Pot estar bé, divertit i creador. A veure que se m’acut....

Fins un altre...!!!! CIAO

Dijous 8 d'octuble

Hola estimat K13!

Avui estic realment cansada, el dia se m'ha fet prou llarg i a més tinc força problemes amb el tema de penjar documents al bloc, al blink, ...
Crec que la setmana vinent hauré de parlar amb en Xavi Àvila, durant les hores de despatx, i que em guii una mica, ja que vaig molt perduda.

A classe de CO.E.D avui hem comentat un text que ens ha servit com a teoria per l'assignatura.
L'Imma ens ha recordat tota la feina que tenim de aquí en devant, que és molta. Realment no puc parar de estar al dia, sinó em perdré més ràpid que una agulla en un paller!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada